Monday 16 October 2017

Tjäna While You Lära Forex Handel


Tjäna medan du läser Trading Course. The PitView Interactive Trader skryter branschfolk med över 30 års kombinerad handelserfarenhet inom områden som Forex, aktier och råvaror. Vårt mål är inte bara att erbjuda affärer som kan skuggas direkt till ditt eget konto, men För att göra dig till en mer kompetent och lönsam näringsidkare ensam. Vårt utbildningsbaserade interaktiva handelskoncept låter dig följa med då våra Trader Mentor-branscher lever i en interaktiv RYVER-foruminställning. Mentorerna har tagit beprövade strategier och kopplat dem med patenterade PitView Liquidity Analytics Suite Du kan ställa frågor och ge dig insikt till dina andra handlare på forumet. I vår tjänsteförmåga när du lär dig handelskurs kommer vi att täcka grunderna för säker positionering på marknaden, så du vet när det är bäst att engagera sig och När du vill begränsa din exponering Vi tar dig från grunderna för att visa dig hur du ställer in dina diagram för att uppnå bästa möjliga utförande, till så mycket som möjligt Vanced trading methodology. All våra Trader Mentor strategier testas tidigt under alla marknadsförhållanden och är utformade för att handlas under de flesta tidsramar. Vi har funnit att när vi lär oss en ny strategi är det bäst att inte koncentrera oss på komplexiteten för snabbt. Våra Trader Mentors kommer att Fokusera på att bryta ner sina strategier i en förenklad form så de flesta handlare kommer att kunna förstå och tillämpa dem på kort tid. Vår utbildning fortskrider från att lära och följa med när Trader Mentor utför affärer för att skärpa dina färdigheter på strategin och Handla på egen hand. Ännu medan du läser sekvens. Följa så länge som din mentorhandel. Läs och mäta din mentors metodik. Starta och delta i RYVER-kommunikationsgruppen. Skicka dina frågor. Visa svaren från mentorn eller andra näringsidkare. När Du vet ett svar Dela det med andra. Utför Mentor Trades på egen hand. Läs mer om PitView 3-stegs analys. Försäljning i Forex Markets börjar med att ta tre grundläggande steg 1 Välj en valuta 2 Välj ett par 3 Välj en handelsmöjlighet. Vi erbjuder flera olika interaktiva RYVER-kommunikationsgrupper. PitView Liquidity Analytics Boot Camp. Mentor-ledgrupper undervisar deras nybörjare genom avancerade handelsmetoder. Forex Trading Information. Forex valutamarknaden eller Forex eller valutamarknaden är den största och mest likvida finansiella marknaden i världen. Den har en daglig volym på mer än 5,1 biljoner från och med april 2016. Handel på denna marknad innebär att man köper och säljer världsvalutor med vinst av växelkursdifferensen FX-handel kan ge hög vinst men är också en mycket riskabel strävan. Alla kan delta i valutahandel via Forex-mäklare. Du kan börja lära dig att handla genom att gå igenom vår gratis Forex kurs. Du kan också gå med i en vänlig gemenskap av handlare på Forex Forum. Latest i Forex. FreshForex från Ryssland skriver om FreshForex. Hi Andrew Lewis Bingo Jag har sett två liknande recensioner för bara några timmar sedan Men på ryska resurser OK, som vi sa tidigare, är vi redo att diskutera din hemska situation här Ge mig ditt kontonummer och initialer och vi kommer definitivt att lösa dig. Owen från Egypten skriver om AccentForex. Jag har handlat i över ett år med Olika mäklare och ändå föredrar jag accent forex När det gäller mig är det en bra mäklare När jag registrerade jag valde stp konto Det har liten provision och spridningen var inte galen Beställningar öppnas snabbt, bokstavligen. Austin från Irland skriver om Trade12.Jag började handel Med trade12 för fem månader sedan I början var jag skeptisk eftersom jag aldrig trodde på virtuella saker eller via telefon bestämde jag mig för att öppna en insättning efter att en konsult övertygat mig och uppmanade mig att prova demokontot. Då if. Andrew Lewis från Kalifornien skriver Om FreshForex. De är nu kända som den värsta mäklaren men det visste jag inte i början. Det är väldigt sorgligt att de försöker ta handlare pengar med hjälp av skrupelfria taktik. För mig utförde de min stoporder när Priset hände inte ens den här punkten någonstans. Den 19 mars 2017 12 13. Följande mäklareförteckningar har uppdaterats under veckan CIBFX sänkte sin minsta spridning på Forex-par, vilket ökar maximal hävstång till 1 500 Guld och silverhandel är ingen Längre stöds på Standardkonton Minsta kontostorlek för Standardkonton har höjts från 100 till 1000 Micro. Sat, 18 Mar 2017 9 16.Fri, 17 Mar 2017 20 31.EUR USD föll idag efter två dagar av vinster trots att idag S ekonomiska data från Förenta staterna var blandade och andra grundämnen gav inte heller anledning till att rallyet slutade. Euron var dock svag över hela linjen under fredags sessionen, troligen för att handlare ansågs. Fri, 17 mars 2017 18 57. Ett index som spårar styrkan på den amerikanska dollarn handlas på fredagen nära sin lägsta nivå sedan den 6 februari, även om greenbacken återhämtade några av sina förluster mot euron och den kanadensiska dollarn idag Investors betalade liten uppmärksamhet åt blandade data i Förenta staterna idag, som förväntan uppbyggd för ett möte mellan finansministrarna i gruppen av tjugofem, 17 mars 2017 18 13. USD-valutaparet i dag minskade betydligt efter frisläppandet av University of Michigan preliminära konsumentförtroendeindex som Indikerat att rubrikindexet hade slog förväntningar Trots de starka uppgifterna från USA fortsatte amerikanska dollarn att fungera dåligt mot den japanska yenen under den bättre delen av dagen. Fri den 17 mars 2017 12 06. Storbritannien-pundet blandades under Fredags s handelssession, men mestadels hölls på gårdagens vinster som orsakades av det oväntat hawkiska politiska uttalandet som släpptes av Bank of England. Sun, 19 Mar 2017 9 33. Den tekniska analysen, som inkluderar indikatordata och viktiga vridpunkter för WTI Oil , Guld, silver och koppar som handlas på spotmarknaden från och med den 19 mars 2017. Fri, 17 mars 2017 19 43. Priset på Bitcoin avtog fredagen och skickade den virtuella valutan för sin andra förlustdag som Bekymmer växte fr. om 17 mars 2017 16 38. A Dovish Federal Reserve en svagare amerikanska dollarn, högre inflation och osäkerhet över USA: s president Donald Trumps politik har alla. Sun den 19 mars 2017 15 14.A term som innebär att en Landets ekonomiska tillväxt är stabil och konsekvent och att det inte finns någon omedelbar fara för att den blir överhettad och inflationär eller trög och deflationell. Termen har sina rötter i den välkända barnens berättelse, där Goldilocks väljer gröt som bara är rätt, varken För varmt eller för kallt En ekonomi som inte är så het, att den orsakar inflation. Den 19 mars 2017 14 47. Efter amerikanska inflationsförväntningar som sjönk till nya rekordlågor, sjönk amerikanska dollar till sin lägsta värdenivå sedan november 2016 på fredagen, EUR-USD-paret sjönk med 28 pips och stängde på 1 0738 GBP-paret å andra sidan ökade med 36 pips och slutade handelsveckan till ett värde av 1 2396. USD JPY-paret är nere, sjunker med 100 pips, Stänger till en växelkurs på 112 70 USD CAD är stigande, stiger den 31 fre, 17 mars 2017 13 50. Idag handlar den ryska rubeln högre. USD RUB-paret svävar nära 57 78-nivån. Greenbacken har förlorat 1 mot rubeln sedan torsdagen. Det finns flera Orsaker bakom en uppgång av den ryska valutan För det första vände amerikanska dollarn efter att Federal Reserve tillkännagav sitt prisbeslut. För det andra väntar handlare på mötet i Rysslands bank som är planerat att hållas på fredagen. Ännu medan du lär dig. Vi Är glada att presentera dig för PitView Interactive Trader Program. Det skapades av branschfolk med över 30 års kombinerad handelserfarenhet inom områden som Forex, Stocks och Commodities. Med den patenterade PitView Analytics är vårt mål med programmet att höja din Personlig bar i handel Om du redan är en lönsam näringsidkare vill vi hjälpa dig att bli ännu mer kompetenta och mer lönsamma Om du inte är lönsam, är vårt mål att bemyndiga dig att komma dit och att handla prof Helt enkelt på egen hand. Vårt Interactive Trader-program är utbildningsbaserat. Att erbjuda dig realtidsföretagen i Mentor är ett verktyg för att hjälpa dig att lära dig snabbare och tjäna som du lär dig. Det låter dig följa med när vår Trader Mentor s posterar och analyserar Deras affärer i en live forum inställning Programmet är utformat för att låta handlare möjlighet att tjäna som de lär sig Genom att observera sin Mentor s live trading verksamhet i sina konton kan handlare göra affärer samtidigt som de ökar sin Forex kunskap genom våra interaktiva RYVER grupper. Du är Kunna ställa frågor och om du vill kan du erbjuda insikter till dina medarbetare på forumet. Om du väljer, kan dina Mentor s trader skuggas och skickas direkt till ditt eget handelskonto för utbildningsändamål. I vår tjäna som du lär dig Trading Course, vi kommer att täcka grunderna för säker positionering på marknaden Du kommer att lära dig när det är bäst att engagera sig i en handel, och när att begränsa din exponering Vi tar dig från ba Sics för att visa dig hur du sätter upp dina diagram för att uppnå bästa möjliga utförande, till de mest avancerade handelsmetoderna. Våra mentorer är Real Deal Inte bara gör de sina levande handel, de är också experter på deras område och upplevt Tränare och utbildare. Följ med för att lära dig mer om våra Traders Mentors. Klicka här för att lära dig mer om PitView Interactive Trader Program. Forex Training Course. Min Forex Training Course är utformad för att hjälpa nya Forex-handlare eller befintliga Forex-handlare som kämpar för att göra Konsekvent vinst från Forex marknaden. Att lära sig att handla Forex korrekt är en färdighet som utesluter de flesta som försöker det, men jag är glad att säga att jag inte är en av de personer jag har spenderat över 12 års handel och fulländar min skicklighet för att möjliggöra mig Att komma in och ut ur marknaden med precision och göra konsekvent vinst dag på dag ut från min handel Jag tar höga sannolikheter som baseras på prisåtgärder och genom min Forex-kurs kan jag lära dig y Du hur man lyckas med Forex trading och hjälper dig att bli en professionell Forex-handlare. Är du kämpar för att tjäna pengar konsekvent från Forex? Kommer du in i en handel och hoppas att det går din väg? Din mäklare är ute för att få dig Håller du ett stort drag bara för att se det omvända på dig och stoppa ut dig Kommer du in i en handelskänsla rädd för att förlora dina pengar Är du frustrerad och stressad av Forex trading.95 av Forex-handlare förlorar Pengar. Om du kan relatera till någon av dessa frågor då är du förmodligen majoriteten av Forex-handlare. Det är ett faktum att minst 95 av detaljhandeln förhandlare förlorar pengar. Endast 5 av detaljhandeln för valutahandlare gör pengar konsekvent från Forex trading När du handlar Forex Sätter dina pengar på linjen mot professionella handlare, du är skyldig att själv ha samma kunskap om att de kan ge dig den kunskapen och sätta dig i 5 Forex trading är inte ett spel eller en hobby, det är en Företag Om Du behandlar inte Forex trading som ett företag då du kommer att förlora dina pengar. En företagsinvestering. En ny verksamhet som du anger kräver någon form av investering Oavsett om det är en finansiell investering eller en investering i tid För att lyckas i Forex trading måste du Investera både tid och pengar Mängden tid och pengar du investerar är proportionellt Du kan investera lite pengar och mycket tid Eller du kan investera mycket pengar och mycket mindre tid Jag är säker på att du har hört frasen Tiden är pengar, ja det säger inte att det kan vara mer lämpligt än när det gäller Forex trading. Du kan spendera år och år att lära sig att handla Forex på rätt sätt 5 år, 10 år, 15 år. Vissa studenter har handlat för över 10 År, och förlorar pengar hela tiden De har spenderat pengar på andra Forex-kurser, som lovade mycket, men levererade väldigt lite, de har spenderat pengar på idiotsäkra handelssystem och EA eller robotar, men utan framgång Men efter några få wee Jag börjar med att se resultat i sina handelskonton och bara några månader ner i linjen är de lönsamma näringsidkare äntligen. Om du verkligen vill lära dig att handla Forex är det bara en väg att gå, och det är För att hitta någon som är framgångsrik och betala dem för att lära dig hur man handlar rätt. Det sparar dig ett helvete mycket tid, och tiden är pengar. Fråga dig själv denna fråga Vill du hellre spara dina pengar och spendera 5 till 10 År trawling internet, gör alla de felaktiga sakerna, vet inte vad som fungerar och vad som inte fungerar och försöker lära sig Forex trading genom försök och fel Hur mycket tid och pengar tror du att du skulle behöva förlora innan du verkligen knäckt Det och kan tjäna pengar konsekvent dag för dag Du kan sluta förlora 50k under de kommande 5 till 10 åren och fortfarande inte vara närmare att kunna handla framgångsrikt på daglig basis Ger det vettigt att investera pengar nu, Och hitta en professionell Forex-handlare till t Var och en hur du handlar eller gör det mer meningsfullt att göra det själv Jag vet vilken som är mer meningsfull för mig Don t spendera de närmaste tio åren att förlora pengar, investera i din handels framtid nu och spendera de kommande tio åren som Mycket pengar som du vill. Min Forex kurs. Jag är bara ett av ett antal professionella handlare som erbjuder en Forex kurs men i motsats till många andra erbjuder jag också Forex mentorskap också My Forex Training Course är inte en förinspelad online kurs som Majoriteten av dem är Min kurs är en levande marknadsutbildning och mentor kurs som är i realtid, i reala marknadsförhållanden. Så vad erbjuder jag dig jag erbjuder för att lära dig hur man handlar Forex marknaden korrekt, jag ska visa dig lätt För att förstå lektioner hur man gör konsekvent vinst, dag i dag ut från Forex trading och ge dig den kunskap som behövs för att du ska bli en professionell näringsidkare som jag. Notera Min Forex kurs är gjort online via Skype och ett live tradingrum Alla traini Ng görs på levande marknadsförhållanden när det är möjligt Du kommer att kunna se min live trading plattform och jag ska lära dig hur man handlar som jag gör Förklara inställningarna när de händer live Träning på helger är möjligt men det kommer inte att leva som Marknader är stängda. Forex träningslägen options. There finns 2 träning och mentorskap alternativ tillgängliga för dig. Option 1 En till en Forex utbildning och mentorskap för nya handlare Sist 3 månader. Jag kan erbjuda nya handlare en 40 timme en till en utbildning och mentorskap Program som kan ta upp till 3 månader att lära dig. Du kommer att ha minst 4 timmars träning per vecka. Antagning 2 En till en Forex-utbildning och mentorskap för erfarna handlare senast 2 månader. Jag kan erbjuda erfarna handlare en 20 timme en till en träning Och mentorprogram som kan ta upp till 2 månader att lära dig. Du kommer att ha minst 2 timmars träning per vecka. En till en träning kan startas när som helst för att passa. De olika alternativen är helt flexibla och kan skräddarsys för att passa individet. Trading Room. När du har genomfört en av mina tränings - och mentorkurser får du möjlighet att få tillgång till mitt live Forex tradingrum. Det levande handelsrummet är öppet varje handelsdag och täcker Storbritannien och USA-sessionerna främst The live trading room Är ett utmärkt verktyg för att främja din utbildning och utveckla dina färdigheter som näringsidkare Du kan se mig själv och andra professionella näringsidkare som handlar i affärsverksamhet och förklara anledningarna till att komma in och utträda dessa affärer. Medlemskap till det levande handelsrummet är tillgängligt vid 195 per månad. Studenter Som drar nytta av tjänsten medan du lär dig, får obegränsad fri tillgång till live-handelrummet för livet. Det levande handelsrummet är endast tillgängligt för personer som har tagit en av mina Forex-kurser. Ännu medan du lär dig Forex trading. Both Av mina Forex-kurser erbjuder studenterna tjänsten medan du lär dig Forex trading option Det här är i princip ett alternativ att kopiera mina affärer och handelarna i det levande handelsrummet medan Du lär dig fortfarande. Varje vecka har vi ett mål på 100 pips per vecka, men oftare än inte kommer vi att överskrida det målet. Som ny student får du möjlighet att kopiera mina affärer och andras affärer i handelsrummet , Och banka samma pips som vi bankar. Jag handlar varje dag och tar i genomsnitt två till tre höga sannolikheter per dag som kan banka allt från 30 till 100 pips per dag. Du kommer att ha möjlighet att kopiera dessa affärer om du önskar . Än medan du lär dig kommer studenterna få obegränsat tillträde till mitt levande handelsrum för livet. Medan du befinner dig i rummet får du inte bara chansen att kopiera mina affärer, du kommer också att få ytterligare träning också. Jag kör live Marknadsutbildningssessioner varje vecka I dessa levande marknadsutbildningar kommer jag att lära dig samma saker som du får i din en till en lektion, för att vidareutveckla din förståelse av marknaden. Om du utnyttjar detta alternativ kan du tjäna Pips medan du fortfarande lär dig att trampa E Om du tar 20-timmars eller 40-timmarsalternativet får du pengar som gör affärer via vardagsrummet vardagligt för livet. Tjäna medan du lär dig Forex trading alternativet är tillgängligt för alla nya studenter för en engångsbetalning på 1000 Detta Betalning är förutom kostnaden för min Forex-kurs. Är du lämplig för min Forex-kurs. Platser för mina träningskurser är begränsade så jag erbjuder dem på en först till kvarn Om du är intresserad av att gå med i en av mina kurser , Snälla fråga dig själv några frågor för att se om kursen är lämplig för dig. Älsk dig själv Jag letar efter att bli rik snabbt Om du är då är du inte lämplig för Forex trading. Forex trading är inte ett snabbt växande system, det är en Jobb som måste läras som något annat jobb. Jag har tid att lära mig att handla. Du måste göra tid för att lära sig att handla. Du måste lägga åt sidan 2 eller 4 timmar per vecka för lektioner, plus du kommer Behöver extra privat diagram studie tid, till fam Iliarize dig med vad jag lär dig dig Hur mycket privat diagramtid du tillägnar dig per vecka är upp till dig, men det kommer att bli en baring på hur snabbt du kommer att lära dig. Ju mer diagramtid du ställer åt dig själv, desto snabbare lär du dig . Observera När du har slutfört kursen kommer du inte att vara ensam. Jag inser att det kan ta några människor längre än andra att lära sig, så jag gör mig alltid tillgänglig för alla mina studenter, när de behöver hjälp. Förutom mitt stöd , Du kommer också ha stöd av live trading room. Do jag har de färdigheter som behövs för att bli en professionell näringsidkare Vissa människor gör bättre handlare än andra. Fastställande, självförtroende, tålamod, självdisciplin är några av de färdigheter som krävs för att bli En framgångsrik näringsidkare Om du inte har dessa färdigheter naturligt kan de läras Jag är bestämd och självsäker och jag har mycket självförtroende, men jag har lärt mig att vara tålmodig och självdisciplinerad. Varför erbjuder du en Forex-kurs om If y Ou är en professionell näringsidkare, varför spenderar du inte all din tidshandel och tjäna pengar jag spenderar mest av min tidshandel och tjäna pengar, men som jag har ett engagemang i mitt levande handelsrum och mina andra studenter kan jag Bra lära mig nya människor att handla samtidigt som jag också tycker om att lära mig, jag får mycket tillfredsställelse från det, det jag lär mig förändringar människor lever De flesta av mina elever har kämpat i åratal för att tjäna pengar från handel, de har alltid drömt om Bli professionella näringsidkare och jag hjälper till att göra dessa drömmar verklighet. Kan du ge mig en uppfattning om vad du kommer att lära mig i Forex-kursen Jag handlar med hjälp av en blandning av teknisk analys 70 och grundläggande analys 30 Så jag ska undervisa Du är båda i min träningsläsning grundläggande analys mycket svårare att förstå än technicals, men jag kan visa dig ett enkelt sätt att lära mig grundprinciper så att du kan gå mycket snabbare. För nya handlare täcker jag allt du behöver veta för att du ska kunna Att bli en framgång Ful Forex-näringsidkare Från att öppna ett konto hos en mäklare, ställa in din handelsplattform, genom att gå in, hantera och avsluta affärer och dra tillbaka dina vinster. Jag handlar med hjälp av mina avancerade handlingsstrategier för handel, så majoriteten av min tid kommer att Spendera att lära dig hur man läser live prisåtgärder, hur jag läser det och tar höga sannolikhetsförhållanden utifrån vad diagrammet säger att du ska göra. Jag ska lära dig hur man läser marknaden som en professionell näringsidkare och förklarar Du hur priset rör sig och varför det rör sig När du har lärt dig att läsa vad marknaden berättar för kan du med stor sannolikhet förutsäga vad som ska hända next. What är så speciellt om din träning jag har sett andra Forex-kurser För mycket mindre än du laddar Ja det finns andra Forex-kurser tillgängliga och ja många av dem är mycket billigare än mina, det finns också kurser som är dyrare än mina. Flertalet av Forex trading information där ute Är slöseri med tid och pengar Varför tror du att över 95 av handlare förlorar pengar Eftersom 95 av Forex-kurser där ute lär dem att förlora pengar Skillnaden med min kurs och de flesta andra kurser är att jag lär dig Hur man tjänar pengar från handel Jag lär inte dig bara hur man handlar. Vem som helst kan lära sig att handla, det finns massor av gratis information på nätet som lär dig hur man handlar, men det vill inte lära dig hur man tjänar pengar, jag lär dig hur Att tjäna pengar. Om du är i tvivel om min förmåga att kunna lära dig hur man tjänar pengar på marknaderna, kolla in det här handelsdeklarationen. Min Forex kurs ger dig insynskunskapen om Forex trading, jag ska visa Hur handlar de professionella handlarena hur stora bankhandlare handlar Hur mycket skulle du behöva betala för att sitta bredvid en topphandlare på Barclays eller Deutsche Bank Om du kunde köpa en plats bredvid honom, vilket du inte kan kosta dig, skulle det kosta dig 100 gånger priset på min kurs kommer jag att visa dig e Xactly hur han handlar i min kurs. Vem annars kan visa dig det. Jag garanterar att tjäna pengar efter att ha slutfört Forex-kursen. Jag kan inte garantera att alla jag undervisar kommer att tjäna pengar från Forex, eftersom vissa människor inte har vad som krävs för att vara En framgångsrik näringsidkare Vad jag kan garantera är att jag ska lära dig att handla Forex som en professionell och om du följer mina regler och lär dig tålamod och disciplin kommer du konsekvent att tjäna pengar från Forex Trading Jag tjänar ett mycket bra liv från Forex Trading Och om du tar en av mina kurser kommer jag att göra allt för att lyckas. För att garantera dig en sak, men du behöver inte köpa någon annan kurs i Forex någonsin igen. Det finns ingen annan kurs i Forex där ute , Som jag är medveten om, som kommer att ge dig en sådan övergripande förståelse för hur man tjänar pengar från Forex trading Jag är 100 säker på vad jag lär mig, och jag kommer att garantera att om du inte kan tjäna pengar med den utbildning jag ger dig, Ou kommer aldrig tjäna pengar från Forex trading. Kan jag prata med andra studenter som har tagit din Forex kurs? Jag är ganska glad för potentiella kunder att prata med någon av mina elever för en ärlig recension av mina tjänster jag har ingenting att dölja. Alla mina Eleverna är väldigt nöjda med vad jag undervisar och det mentorskap jag ger och håller med om att det jag lär ut är värt mycket mer än vad jag tar betalt för. Du kan se några senaste recensioner av mina Forex-kurser här. Notera Min Forex-kurs Innebär inte att du köper någon speciell programvara eller använder inte automatiserade handelssystem. Min Forex-kurs är inte en startkurs, som kräver att du uppgraderar eller tar mer avancerade kurser till ett mycket högre pris, eftersom vissa Forex-kurser är du Jag behöver inte handla på vissa tider på dagen eller bara handla vissa valutapar. Min träningspass kommer att lära dig hur du handlar Forex när som helst på dagen eller natten, på valfritt valutapar, vid vilken tidpunkt som helst. E är lämplig för nya handlare eller befintliga handlare som kämpar för att få konsekvent vinst från marknaden. Mina kursundervisning i Forex kursen spelas inte in så att du inte hittar dem någonstans på nätet, och om du anmäler dig till ett av mina träningsprogram så kommer du Får inte dela informationen som jag lär dig med någon annan, förutom andra som har genomfört kursen eller medlemmarna i livehandelrummet. Jag erbjuder dig ett åtagande att lära dig hur man handlar Forex som en professionell Forex-handlare, Vänligen svara inte på mitt erbjudande om du inte är beredd att ägna den tid och det arbete du behöver för att lyckas med dig. Jag kommer att ge dig de verktyg du behöver, men jag kommer inte bygga huset för dig. Jag kommer att lova att göra allt jag kan för att Hjälpa dig att lyckas och jag ska lära dig allt jag vet för att du ska bli framgångsrik Om du är beredd på lite hårt arbete, kommer du att skörda belöningarna och belöningarna är enorma. Så om du letar efter en ny spännande re Warding karriär och du tror att du har vad som krävs för att bli en framgångsrik Forex näringsidkare då jag skulle vilja höra från dig My Forex kurs är tillgänglig över hela världen, och en till en lektion kan skräddarsys för att passa tidszoner. Pris och tillgänglighet. 1 40 timmar en till en för nya handlare Sist 3 månader Pris 8995.Option 2 20 timmar en till en för erfarna handlare Laster 2 månader Pris 4795.Please maila mig på för tillgänglighet. Du kan också ringa mig på 07939 42 7000. Om du Är i Storbritannien kommer jag gärna att ringa dig För att begära ett samtal, vänligen skicka ett e-postmeddelande med ditt nummer på, och beskaffenheten av din förfrågan, och jag kommer gärna att ringa dig tillbaka. Om du är utanför Storbritannien , Jag kan ringa dig via Skype. Släpp bara ett mail till mig och ta med ditt Skype-ID. Om hela 20 eller 40-timmars kursen inte ligger i ditt prisklass, ta en titt på min lära att handla i 5 dagars kurs här. Kontroll av din handel Don t vara i 95 vara i 5.Earn medan du lär dig. But av min Forex Tr Aining kurser erbjuder studenter tjänsten medan du lär dig Forex trading alternativ Det här är i grunden ett alternativ att kopiera mina affärer och handelarna i live trading rummet medan du fortfarande lär dig. Varje vecka har vi ett mål på 100 pips per vecka, men oftare Än inte vi kommer långt överträffa det målet Som ny student får du möjlighet att kopiera mina affärer och andras affärer i handelsrummet och banka samma pips som vi bankar. Jag handlar varje dag och tar i genomsnitt två till Tre höga sannolikheter per dag som kan banka allt från 30 till 100 pips per dag Du kommer att ha möjlighet att kopiera dessa affärer om du önskar. Ännu medan du lär dig kommer studenterna få obegränsat tillträde till mitt levande handelsrum för livet medan du är i Rummet kommer du inte bara att få chansen att kopiera mina affärer, du kommer också att få ytterligare träning också jag kör live-marknadsutbildning varje vecka I dessa levande marknadsutbildningar kommer jag att lära dig samma saker som du får I din en Till en lektion för att vidareutveckla din förståelse av marknaden. Om du utnyttjar detta alternativ kan du tjäna pips medan du fortfarande lär dig att handla. Oavsett om du tar 20 timmars eller 40 timmars alternativ får du pengar som gör affärer Via live trading rum varje dag för livet. Tjäna medan du lär dig Forex trading livstid alternativet är tillgängligt för alla nya studenter för en engångsbetalning på 1000 Denna betalning är förutom kostnaden för en till en utbildning. För mer information om Min en till en Forex träning och mentorskap vänligen klicka här. Lämna ett svar Avbryt svar. Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar.

No comments:

Post a Comment